sobota 21. května 2011

Bloguji, bloguješ, blogujeme

Za všechno může vlastně moje mladší sestřička. Svými různými manipulativními metodami (Marťo, na tebe ale pořád ještě nemám :P) jsem ji přesvědčila, že blog prostě musí mít! Zašlo to tak daleko, až tomu naprosto propadla a tvrdí, že to je mnohem lepší a mnohem návykovější než počítačové hry. Nejhorší na tom všem ale je, že začala prohledávat různé bloggerské weby a následně mi je přeposílá. Mně, která by v následujících dvou týdnech neměla dělat nic jiného, než se učit fonetiku, morfologii, syntax, literaturu + další milión lingvistických oborů. Nicméně musím přiznat, že se jí podařilo vyšťourat poměrně vzácné informace a vylepšováky s perfektními návody, takže to pochopí i takový nonIT, jako jsem já. Teď jen doufám ve dvě věci: 
  1. že se vám líbí nový look mého blogu;
  2. že přesto úspěšně "odstátnicuji".

    5 komentářů:

    miriam řekl(a)...

    no pěkný!! :) takový ... látkový? :) a hezky modrý! a to s těma odkazama, který ti někdo (u mě je to Míša) přeposílá v tu nejnevhodnější dobu, to moc dobře znám! krize! :)

    a neboj, zvládneš to:-*

    Amál řekl(a)...

    Maruš, doobrýýý!!! Ale na můj to nemá :)) btw. udělej už konečně ty státnice!!!!

    máří řekl(a)...

    děkuji*

    Misha řekl(a)...

    Tak jako, co se to tu dočítám?! Samé pěkné věci o mé osobě?!
    Ale že jsi ráda, že Tě obohacuju, Mirinko? :-*
    Maru, moc pěkný design! Cítím se tu jako v bavlnce ;)

    Maru řekl(a)...

    Holky, jsem ráda, že se vám tu líbí.:)

    Miri, nějak se člověk odreagovat musí, no ne? ;)

    Amál, snažím se, co to jde.:)

    Marťo, kdykoliv...

    Míšo, na tebe ještě nemám.;)