sobota 27. srpna 2011

Průšvihování

Čas od času mě začnou svrbět ruce. Důvod je jediný: už jsem dlouho nic nedělala. Nedělala v tom smyslu, že jsem už příliš dlouho nevytvořila něco kreativního. Do mých dalších státnic zbývá už méně než měsíc, takže je to pořádný průšvih (č.1). Průšvih č.2 je to, že jsem se rozhodla předělat z gruntu svůj miniaturiní byteček. A poslední průšvih: objevila jsem dokonalou stránku, která patří ke kategorii těch, které kreativní lidi uvádí do extáze: Pinterest. A máme tady jednoduchou rovnici:

průšvih č. 1 + průšvih č. 2 + průšvih č. 3 = katastrofa

Dnes jsem se trochu odreagovala alespoň touto malou broží.

2 komentáře:

ochwey řekl(a)...

brož je krásná! pinterest je zlo, jako by už nestačilo milion flerů, etsy a blogů! :)

Maru řekl(a)...

Díky, Ochwey, už k ní mám i šálu a vesele je nosím spolu k hnědému sáčku.:)