neděle 3. dubna 2011

Doliva a nejen ona aneb Z mojí koupelny

Už nějakou chvíli jsem fakt nadšená. To jsem tak jednou dostala k Vánocům (mimo jiné) kosmetiku značky, která pro mě byla do té doby naprosto neznámá. No a dnes bych ji doporučila každému, kdo by se mě na ni zeptal...
Nejsem moc zvyklá se malovat, ale o to radši mám kvalitní pleťovou kosmetiku. Možná i proto překousnu, že je poněkud dražší než ta, na kterou narazíte v drogerkách. Dolivu koupíte v každé větší lékárně. Ještě jsem téhle značce nepropadla na 100%, takže tady je můj seznam produktů, které se o mě starají:
Pleťová voda


Čistící pleťové mléko

Krém na ruce




Krém na obličej


Tělové mléko


Pomáda na rty


PS: Zajímá mě, co používáte vy...:)

3 komentáře:

potvůrka řekl(a)...

Já mám ráda přírodní kosmetiku. Radost mi udělá všechno Weledy. A zatím jsem nenarazila na nic od téhle značky, co by mi nevyhovovalo. Jinak další moje oblíbené značky: Lush, Alverde, Oriflame, Ives Rocher

Amál řekl(a)...

Ja jsem spis na to malovani, takze L'Oreal to jisti jak v malovatkach, tak ve vlasove kosmetice a co se tyce kosmetiky na telo, tak je pro me jasna volba Dove, ktere dokonale hydratuje!!!:D

miriam řekl(a)...

na ruce většinou Avon
na obličej Astrid Young, který mi teď asi přestali vyrábět:(
na rty Labello
na tělo Excipial U Lipolotio nebo taky nějakej Avon
na nehty Essence:)