středa 25. dubna 2012

Dobrou chuť

Dneska jsem si procházela nějaké starší fotky a zjistila jsem, že mám strašně moc takových, na kterých něco jím. Na facebook bych je nedalal, protože můj výraz není vždy ideální, ale s vámi se o ně ráda podělím. :)


Nejlepší wafle v Berlíně (daly mi ale dost zabrat).



Café Amandine u Palackého náměstí (každý den jsem jezdila kolem a chtěla se tam kouknout). Všechno mají dobré, ale příliš to neodpovídá ceně.




Nejlepší ledová káva, kterou koupíte na každé beznínce za našimi hranicemi směrem na západ. (Tohle jsem popíjela zrovna v Zürichu.)



Káva na nábřeží v Drážďanech.



Krásný ztráty tuším...



Nejlepší fast food v Paříži!
Zvlášť, když jste nejedli několik hodin a zdá se, že už mají všude zavřeno.


4 komentáře:

máří řekl(a)...

Zdá se, že hodně cestuješ! Doufám, že za rok touhle dobou budeš mít na fotkách, jak tlačíš řízek na Berghofu, jíš čokoládu v Salzburku, popíjíš ledovou tříšť v Lublani, soukáš hranolky v Benátkách a nimráš se v rýži v Bangkoku :)

máří řekl(a)...

... a tohle všechno píšu z tvého laptopu :P

Maru řekl(a)...

Ty jo, jak to tady tak vypisuješ, vypadá to, že se toho ještě nacestujeme hodně! Love it!

Maru řekl(a)...

No jistě, užívej si ho, dokud ti ho v pátek nevytrhnu z rukou nedočkavostí! :)