pondělí 2. července 2012

Lapeco-café

Ostravu mám ráda spíše kvůli lidem, kteří v ní žijí, a vzpomínkám, které se k ní vážou. Má pro mě díky tomu své zvláštní kouzlo. A k hezkým vzpomínkám se v posledním týdnu přidalo také jedno speciální místo, které mě okouzlilo hned, jak jsem prošla dveřmi.

Lapeco-café je kavárna, kterou by i v Praze pohledal. Myslím, že typ těchto kaváren v naší zemi ještě stále hodně chybí. A šlo to poznat i na počtu lidí, kteří obsazovali všechny stolky i bar. Lapeco je zkratka pro La petite conversation a kavárnu vlastní nefalšovaný Belgičan, který - přestože umí česky dost dobře - se s vámi bude snažit celou dobu mluvit francouzsky. 

Vysoce kladně hodnotím interiér a ještě spokojenější jsem byla s jídlem. A podotýkám, že já si hned tak někde nevyberu tak, abych byla opravdu spokojená. Pokud se vám někdy poštěstí tam zavítat, rozhodně si dejte jejich vlastní hranolky s nějakým dobrým dressingem.

Jsem zvědavá, jak se vám tam bude líbit. Dejte pak vědět! ;-)

http://www.lapeco.cz/



1 komentář:

miriam řekl(a)...

to vypadá skvěle!! :) taky moc ráda objevuju takovýhle nový místa, ale u nás je to v podstatě marný... :(

doporučuju ale I need coffee na Palackého náměstí! ta je teď pro mě nejlepší novinka:)