úterý 14. srpna 2012

Láska v žaludku

Rozhodla jsem se udělat něco s mou image "nechtějte-po-mně-nic-vařit-nebo-péct". Sama se tomu divím, ale začíná to přinášet výsledky. Dneska mi moje soulmate řekla do telefonu, že by si někdy ještě dala borůvkové knedlíky, které jsem jí na začátku léta naservírovala. Byla to jedna z věcí, které mě za poslední dobu nejvíc potěšily! Mou chuť vařit zvyšuje možnost vařit pro někoho, kdo to ocení a komu chutná, a také fakt, že je to finančně výhodnější, než chodit každý den na menu do restaurací v okolí mojí práce. Seznam jídel, která zvládnu, se pomalu rozšiřuje a moje radost z mého osobního a nyní už pokořeného Mount Everestu se stále zvyšuje! Nejtěžší je přece začít, ne? :)

A protože miluju nakupování, začala jsem obrážet obchody i s kuchyňským vybavením a přemýšlet, co že si to vlastně ještě potřebuju pořídit. Světe div se: je toho čím dál víc! Začala jsem tím, že jsem si vybrala čajový servis. Postupuju krůček po krůčku, respektivě hrníček po hrníčku, takže dnes jsem pyšně přinesla první z celé sady a právě teď z něj usrkávám černý čaj. Není krásný?

 Koupit si ho můžete v obchodech Oxalis.

No a pokud chcete načerpat insipraci, co vařit, a přitom se pokochat krásnými obrázky a ještě hezčím servírováním, doporučuji knihu, kterou jsem se rozhodla věnovat taťkovi k narozeninám (má slabost pro Ditu P.).


Nakupujte v knihkupectví Neoluxor.

3 komentáře:

Pavlína řekl(a)...

Než jsem stihla dočíst článek a uviděla odkaz na Ditu P., chtěla jsem ti ho hodit do komentáře ;) Její servis je úžasný :) Btw. podle čeho se učíš vařit? Já jsem sice u zdroje, ale trocha samostatnosti by mi neuškodila :)

Maru řekl(a)...

Já jsem se do Dity taky zamilovala! :) Učím se tak, že buď obvolám zkušené kuchařky, dám dohromady jejich recepty a vyberu si z toho to, co se mi líbí nejvíce, nebo si projdu recepty a postupy na netu a podle toho, co mi přijde nejlepší, vařím. :)

máří řekl(a)...

Teď se dívám i na Ditin "Albert v kuchyni" a hodně na ni oceňuji, že vaří ze surovin, které běžný smrtelník dokáže sehnat. Zatím nejraději vařím podle Apetitu a starých osvědčených receptů.