pátek 11. února 2011

Zpět mezi živými

Mám za sebou dosti náročný týden, který jsem problouznila v horečkách. Teploměr za 30 Kč ukazoval pouhých 37,6°C, ale tomu číslu odmítám věřit, protože jindy ukazuje, že jsem totálně podchlazená. Přijela jsem na víkend domů, ale z mého pokoje se stala mamčina kancelář, takže jsem zabrala ten ségřin. Amál, neboj, všechny kapesníky po sobě uklidím. Pořád mi není nějak extra dobře (rýmu snáším snad ze všeho nejhůř), ale pomalu se ze mně zase stává člověk.
Těším se na celý dlouhý víkend, kdy budu dlouho spát - ne že bych toho za ten týden naspala málo, hodně číst (kritiky again) a vyrábět tyhle úžasné brože:


Ale asi nejvíc se těším na neděli až s Mářínkou v Praze zapadneme do sedaček a budem koukat na Norské dřevo! (Marťo, i kdyby to nevyšlo, aspoň si o tom nechám zdát.)

4 komentáře:

máří řekl(a)...

Ono to vyjde, když nebudeš smrkat a kašlat, tak se makej uzdravit !!

miriam řekl(a)...

no jo, rýma je vopruz... právě na mě asi taky jedna leze...
jo a ráda bych podotkla, že jestli budeš vyrábět opravdu tak úžasný brože, tak si jednu objednávám!! :-)

máří řekl(a)...

já jsem dost zvědavá, jestli to maru dokáže. Ale strašně moc držím palce*

Maru řekl(a)...

holky, tak jsem včera vyzkoušela prvního a budu muset trochu zapracovat na velikosti.:D protože ten můj není krásný malý sobíček, ale pořádný kus soba.:D ale jakmile budou trochu víc k světu, všem je slibuju!!