čtvrtek 3. února 2011

Show me secret sins...

Dostala se ke mně jedna řetězovka, ačkoliv jsem si myslela, že na tyhle věci se hraje, jen když vám je deset. Na druhou stranu tohle mi přišlo docela originální, a protože mě zajímá, co vymyslí ti, kterým ji přepošlu já, rozhodla jsem se tento proces podstoupit. Takže tady je několik informací, o kterých nemluvím každý den a které o mně možná ještě nevíte...








A štafetu předávám Mářínce a Amál. Holky, těším se, s čím příjdete.:)

8 komentářů:

máří řekl(a)...

Moc hezké obrázky. Já se dost děsím, co vymyslím! Ale víc se těším, co napíše Amálka. Tahle 7edmička se snad na každém blogu. Mor (:

Eliška řekl(a)...

Krásně jsi to napsala ;)

miriam řekl(a)...

díky, že ses o to podělila, i když už nám není deset:) to mě fakt rozesmálo:)

ke 4: já vanu taky miluju, ale nesnáším varhánky na prstech, takže po pěti minutách vylezu, i kdybych se sebevíc chtěla ve vodě rochnit:)

a chválím originální zpracování a skvělý výběr fotek:)

Amál řekl(a)...

Marus, to snad nema ani sanci delat, protoze original muze byt jen jeden a ty to mas tak dokonale :D Fakt se to povedlo!!

Maru řekl(a)...

Marťo a Amál, já jsem moc zvědavá, co nového se o vás dozvím.:) Takže do toho, už čekám docela dlouho.:P

Miri, tvoje zpracování bylo taktéž originální. Tak jsem si říkala, že se nesmím nechat zahambit.:) Jo a s tou vanou...mně se varhánky většinou nestihnou ani udělat - napustím si ji vždycky tak horkou, že pak málem dostanu infarkt.:)

norman řekl(a)...

Hezky napsáno :o) a musím se přiznat, že s bodem 5 mám dost společného...až na to, že u mě to bylo asi až do sedmi, možná osmi.A pak jsem tak jednou seděl v obýváku a řekl: "To máme dneska ale venku krrrrrrrrrásně." a začal jsem běhat po celém bytě radostí bez sebe asi hodinu dokola....no ehm, je to tak... :o)

Maru řekl(a)...

Heh, škoda, že já si nepamatuju ten okamžik, kdy se mi to podařilo. Vím jen, že mi to najednou přišlo strašně jednoduché.:) A že mojí motivací byl nanukový dort, který mi mamka slibovala, pokud se to naučím.:)

norman řekl(a)...

Jj, šlo to pak úplně samo :o) dort jsem sice asi nedostal, ale zato jsem obě sestry asi dost prudilpořád dokola opakovanými slovy obsahujíc r a ř :o)člověk měl jen radost, že už neni za šišlálka, tak to dával pořád najevo :o)