čtvrtek 9. června 2011

Blava

Tak jsme zase jednou někam s Mářínkou vyrazily. Kluky jsme nechaly hrát floorball a my se rozhodly prozkoumat hlavní město Slovenska. Vyrazily jsme v pět ráno, v osm vylezly z auta a (opravdu smutné) o půl jedenácté neměly co dělat. Prošly jsme areál hradu, podívaly se na jejich nejhezčí katedrálu a prozkoumaly historické centrum. Result? Byla jsem docela zklamaná a přišlo mi, že to ani nestálo za tak brzké vstávání.

O něco lepší byl Děvín. Tam mě naprosto okouzlil soutok Moravy a Dunaje - cítila jsem se skoro jako u moře, což bylo určitě způsobeno i tím obrovským teplem. Zašly jsme si na dobrou polévku, která vůbec nebyla tak drahá, jak někteří tvrdili. Zajímavý byl i pomník - na památku všem, kteří se od roku 1945 pokusili přeplavat řeku a dostat se tak na rakouské území, do svobodné země. Stovky z nich byli za tuto snahu popraveni nebo uvězněni. 

Ještěže jsem měla tak dobrou průvodkyni, která mě vytáhla ven po třech týdnech neustálého učení. Pokusila jsem se rozchodit strnulé nohy a zjistila, že Bratislavu mi stačí vidět znovu za dalších 10 let.:)




Jason Mraz: Butterfly

2 komentáře:

máří řekl(a)...

Co dělám no fotce? Juva*

Maru řekl(a)...

Usmíváš se do objektivu.:)