pondělí 13. června 2011

Every single day


Dneska je to přesně deset dní, co jsem si vytáhla ty nejúžasnější otázky, něco o nich povykládala a opustila katedru ČJL s velmi, opravdu velmi dobrým pocitem. Od té doby se toho nějak moc nestalo, ale na rozdíl od předchozích tří týdnů zase normálně žiju. Stihla jsem uklidit svůj hrad (můj nynější domov), dokonce jsem svůj profil obohatila o další skill: vrtání do zdi. Kdybyste totiž jako já čekali od listopadu na někoho, kdo vám ji navrtá, myslím, že byste se do toho taky jednoho krásného letního dne pustili sami. Objednala jsem si krásnou šperkovnici, po které jsem toužila od té doby, co Míša ulovila tu svou - fakt by mě zajímalo kde. Přestože byla docela drahá, řekla jsem si, že si ji za ten výkon zasloužím. Několik dní jsem nedokázala nic číst - i reklamy na billboardech mi dělaly problém - nejspíš psychické vyčerpání. Pak jsem se ale rozhodla pro něco, co rozhodně není v kánonu a na co mám nejvíc chuť. Výsledkem toho je, že mi zbývá posledních pár stran znovu přečtené Muriel, konkrétně S elegancí ježka. Renée mi promine, ale Paloma je mi bližší. I když je asi miluju obě. Stres ze mě opadává nějak postupně, každopádně se ale těším na každý den z těch dvou měsíců relativního volna, které na mě čeká.

Přeji vám krásné léto a hodně odpočinku...


Rihanna: California King Bed

1 komentář:

A. řekl(a)...

I tobě krásné léto.. :-)