sobota 29. ledna 2011

Psát či nepsat?

Čtvrtkem mi úspěšně skončilo zkouškové, a protože už nemám jiné výmluvy, pustila jsem se dneškem slavnostně do své bakalářky. Po dvou hodinách a dvou stránkách jsem zjistila, že moje židle je dost nekvalitní, tudíž mi moje záda za chvíli asi vypoví službu. V hlavě nemám téměř nic jiného než F. X. Šaldu. A dost by mě zajímalo, kde zjistím všechny takové ty "podřadnější" informace, jako např. jakým písmem má být těch 40 stran napsáno. Děsím se toho, že ji pošlu svému milému vedoucímu a on mi ji pošle zpět se slovy: "Milá slečno, z těch pěti stránek můžete čtyři smazat."
Jak mi dneska odpoledne Amálka, nejhorší je začít. Takže z dneška si odnáším dva poznatky na téma "bakalářká práce":
  1. první (nejtěžší) krok bych mohla mít za sebou
  2. ještě že má Mářínka doma dobré křeslo

1 komentář:

máří řekl(a)...

dojeď i se svými dvěma stránkami (: křeslo čeká ...