neděle 12. července 2009

Já = absolutní extrovert

Jistě, pokud byste se zeptali kteréhokoli mého kamaráda či známého, myslím, že by vám bez problémů odpověděl, že jsem sangvinik. Ale dál? U každého člověka přece dominují dva temperamenty. A tak jsem se musela podívat sama sobě na zoubek. Tady je výsledek.


Oblíbený SANGVINIK
ve mně - to znamená:
  • přitažlivá osobnost
  • zvědavá
  • nadšená vypravečka
  • citově upřímná
  • náladová
  • žiji přítomností
  • nápaditá a tvůrčí
  • vyhledávám velkou společnost
  • mám vysoké pracovní nasazení
  • schopnost motivovat ostatní
  • přátelská
  • miluji pochvalu
  • mám zvýšenou potřebu být vidět
  • jsem sebestředná
  • neumím naslouchat
  • skáču lidem do řeči
  • mé prožitky jsou krátkodobé, ale intenzivní
Silný CHOLERIK ve mně - to znamená:
  • jsem dobrým vůdcem
  • dynamická a aktivní
  • mám silnou vůli
  • jsem rozhodná
  • jednoduše se nevzdám
  • jsem sebejistá
  • nezávislá
  • soběstačná
  • stanovuji si své cíle
  • trvám na výkonnosti
  • hledám praktická řešení
  • svědčí mi opozice
  • mám ráda boj a konkurenci
  • neplnění plánů negativně ovlivňuje mou náladu
  • nepřipouštím svou chybu
  • netoleruji lidi, kteří nevyužívají naplno své schopnosti
  • jsem netrpělivá
  • moje reakce bývají přehnané

2 komentáře:

máří řekl(a)...

Co k tomu dodat? Naprosto soulasím :) Přeji si, aby některé prožitky trvaly ...

Maru řekl(a)...

Některé trvají...