pondělí 27. července 2009

Co dělá lidi zajímavými (alespoň v mé hlavě)

Jestli mám něco opravdu ráda, pak je to pozorování lidí z okýnka tramvaje. Téměř vždy sice využiji těch 40 minut cesty do školy ke čtení, ale sem tam knihu nebo časopis odložím a jen se dívám. V posledních měsících mám pocit, že se pohybuji neustále jen mezi stylaři, bohémy a neuvěřitelně silnými osobnostmi. A tak jsem si v hlavě vytvořila seznam poznávacích znamení. Myslím si, že každý člověk ten svůj má, a ať chce nebo ne, škatulkuje lidi přinejmenším na zajímavé a ty méně zajímavé. Postupem času jsem tedy objevila věci, které přitahují mou pozornost:
  • conversky - stylové, a přece pohodlné
  • kelímek s kávou ze Starbucksu - tito lidé pijí kávu nejen kvůli nedostatku spánku, ale také proto, že jim chutná
  • Respekt - jeho čtenáři sledují svět kolem sebe a mají na věci názor
  • sluneční brýle - dotváří image a dělají jejich nositele v jistém slova smyslu tajemnými
  • iPhone - technika musí být prostě všude a Apple je otázka stylu :-)
  • diář Moleskine - využití času je pro tyto lidi důležité
  • tvrdá papírová složka, ve které se nosí velké archy papírů - to, co si myslí, umí vyjádřit nejen slovy, ale také tahy štětcem
  • vzorované silonky - je přece nuda chodit v těch normálních, ne?
  • osobitá záložka v knize - četba pro ně není otázkou povinnosti, ale zájmu
  • černě nalakované nehty - nebojí se přitahovat pozornost
  • výrazné náušnice - stejný důvod jako u nehtů

9 komentářů:

máří řekl(a)...

Pěkný seznam. Souhlasím, že každý má ten svůj, a kdo tvrdí, že nemá, ten ho má nejdelší :) btw musím někde sehnat tvrdou složku s výkresy :P

Maru řekl(a)...

Ale nesmíš ji nosit prázdnou :P Já se budu chtít podívat, co v ní máš :)

MaJJ řekl(a)...

No, nikdy jsem nechápal, co mají lidi na těch Converskách. Nikdy jsem je nenosil a vzhledově mě neuchvacujou ... ale co, tisíc lidí, tisíc chutí :) Jsem si aspoň oddychl, že tam nemáš Koss Porta Pro :)

Maru řekl(a)...

Já tomu asi taky dřív nerozuměla, dokud jsem je nezačala nosit :) A proč ne právě Kossy?

MaJJ řekl(a)...

No, asi prostě nemám rád když lidi neumí být originální. Ne že by Kossy neměly perfektní zvuk za tu cenu, ale mají to všichni a to se mi trošku příčí ... (A to většinou nebývám proti většině, jako třeba Linuxáci :D )

A Conversky - čili mám si je vyzkoušet a pak možná změním názor, jo? Pokud je dost barevných kombinací tak bych to asi snesl, ale prostě znovu to samé - všichni mají jedny boty, jednu barevnou kombinaci, ... atd. :D

máří řekl(a)...

Jenže, Martine, co nadělám, když zvuk těchto kossů je nenahraditelný a žádný se jim ani zdaleka nevyrovná. Ale pokud budeš mít tip na nějakou variantu, dej vědět. Jen mi nedoporučuj Sennheiser, jelikož ty imho nejsou stylové (designem).

MaJJ řekl(a)...

Hmm. Za sebe bych možná šel do in-ear sluchátek, akorát se v tom neorientuju.

Každopádně momentálně jsem spokojený s Koss Sporta Pro (o něco levnější, o něco méně kvalitní, než Porta Pro), a ty jsem ještě neviděl na nikom jiném než na sobě :)

Vypadaj asi takhle - http://tr.im/uEmG

Maru řekl(a)...

Martine, ale u Conversek jde o to, že vypadají na každém jinak. Záleží hodně na tom, jak je lidé umí skombinovat s ostatním oblečením, jestli zvolí výraznou nebo tmavší barvu...myslím, že ti to o nich hodně řekne. Ale tvůj postoj chápu. A na to, aby sis je koupil a pak se teprve rozhodl, jestli se ti líbí a budeš je nosit, jsou trochu dražší.:P

MaJJ řekl(a)...

Já to spíš myslel jako že bych si je vyzkoušel v obchodě (prodávají se snad klasicky, ne? :-) )... a s těma barevnýma kombinacema - o tom jsem neuvažoval ... No, třeba na ně někdy narazím a dám tomu druhou šanci :D