úterý 2. prosince 2008

Vzhůru na komín!

Každý den se setkávám s novinkami. To je asi v životě člověka běžné. Málokterá z nich mě ale v posledních dnech tak oslovila jako fakt, že existuje něco jako Svaz českých komínářů. Když jsem tato tři slova uslyšela z úst své spolužačky v semináři rétoriky, myslela jsem si, že jsem se přeslechla. Pak ale začala mluvit o pravidlech, která svaz má, o jeho historii a současných členech. Členem Svazu českých komínářů se může stát pouze osoba, která více než 18 let, pokud v doprovodu stávajícího člena svazu vyleze alespoň tři různé komíny vysoké minimálně 15 metrů. Začínám uvažovat, že bych se k nim přidala.:-) Vždycky jsem tak trochu záviděla Magdě Vašaryové, že jí to bylo ve filmu Postřižiny dovoleno. Možná, že začnu naším tatrováckým komínem...

1 komentář:

Vblog řekl(a)...

Až na ten komín u Vás v Kopřivnici vylezeš, tak doufám, že sem potom dáš aspoň jednu fotku. Jestli se teda odhodláš...