čtvrtek 20. ledna 2011

Čím bych byla, kdyby...

Kdybych byla barva, byla bych... FIALOVÁ

Kdybych byla kniha, byla bych... S ELEGANCÍ JEŽKA

Kdybych byla věc, byla bych... SVÍCEN

Kdybych byla auto, byla bych... SPOLEHLIVÁ

Kdybych byla strom, byla bych... DUB

Kdybych byla nápoj, byla bych... VODA

Kdybych byla člověk, byla bych... NEVYZPYTATELNÁ

Kdybych byla vzpomínka, byla bych... ÚSMĚVNÁ

Kdybych byla planeta, byla bych... ZEMĚ

Kdybych byla dopravní prostředek, byla bych... PŘEPLNĚNÁ

Kdybych byla písnička, byla bych... FIX YOU

Kdybych byla film, byla bych... OSCAROVÁ

Kdybych byla místo, byla bych... NÁMĚSTÍ

Kdybych byla dárek, byla bych... NEČEKANÁ

Kdybych byla smysl, byla bych... HMAT

Kdybych byla hra, byla bych... NA SLEPOU BÁBU

Kdybych byla sladkost, byla bych... ZMRZLINA

Kdybych byla denní doba, byla bych... RÁNO

Kdybych byla část těla, byla bych... RUCE

Kdybych byla parfém, byla bych... LACOSTE

Kdybych byla odpověď, byla bych... ANO

Kdybych byla slovo, byla bych... DOUFÁM

8 komentářů:

máří řekl(a)...

už rozumím*

Amál řekl(a)...

to si vymyslela?

Maru řekl(a)...

Amál, co myslíš?:P

miriam řekl(a)...

ja myslim, ze jo, ne? je to moc pekny...

Maru řekl(a)...

Objevila jsem někde vždycky ten začátek, ale to nakonci jsem doplnila sama. Taky mi to přišlo fajn. U některých lidí by mě docela zajímalo, co by tam napsali. Podle mě to o tobě může hodně říct.

miriam řekl(a)...

tak jsem to myslela, no, že ten konec jsi vymyslela ty

tak já to taky zkusím... až udělám syntax :-D mám pocit, že už jsem to kdysi dávno dělala, někde ve škole nebo tak...

norman řekl(a)...

Úžasný nápad....krásně napsáno...nemám slov...koukám, že syntax si odložila až na dnešek, viď miri?

Maru řekl(a)...

Díky, Normane...taky to můžeš zkusit, ráda si to přečtu taky od někoho jiného.