neděle 23. ledna 2011

Pro zlepšení nálady










9 komentářů:

potvůrka řekl(a)...

Fotky jsou to každopádně hezký, ale musím říct, že mě to hodilo spíš do depek. Ale za to nemůžeš ty, ani ty krásný obrázky, ale ten osel, co mě nechal.

máří řekl(a)...

Chtělo by to nějakou nevěstu v černém (:

miriam řekl(a)...

nádhera!!! :)

Amál řekl(a)...

A ja vim, kde si to ukradla :P

miriam řekl(a)...

ty pivoňky... ach jo, pořád se sem dneska vracím se pokochat:) a nesnáším to přemýšlení, jaký bych si vzala šaty, kdybych se vdávala až teď. už je to tady... :(

Maru řekl(a)...

Miri, jen tak mimochodem, ty jsi měla dost dobré šaty!! A k tvým svatebním fotkám se neustále vracím jak já, tak moje ségra.:))

Marťo, černé šaty měla (pokud vím) jedna zpěvačka, když si brala jednoho zpěváka, ale těm to moc dlouho nevydrželo...:)

Maru řekl(a)...

Amááál, náhodou, já jsem si to jen vypůjčila!! Ale pro tvou spokojenost tam přidám odkaz.:P

miriam řekl(a)...

Maru, díky, to mě těší:) taky se k tomu všemu pořád vracím a ještě pořád mě to dojímá, ale ... nějak to letí a vkus se mi mění a štve mě to:)

PS tady je jedna alternativnější svatba s černýma šatama... ale nevím, jestli je to přesně to, co by se líbilo máří:)zatím jsem ale jinou neviděla nikdy... http://picasaweb.google.com/jana.banova/SvadbaTR#

Maru řekl(a)...

Miri, tak ta je rozhodopádně originál!!! Ale já sama bych do toho asi nešla.:)