úterý 18. ledna 2011

Den za odměnu

A tak se stalo, že jsem udělala další zkoušku. Předem jsem plánovala, co bych v takovém případě dělala, ale (překvapivě) všechny moje plány o tom, jak budu číst knížky na bakalářku, jak se začnu učit na další zkoušky atd. ztroskotaly. Celý den jsem lítala po Praze a snažila se sehnat věci, na jejichž shánění jindy čas nemám. A vlastně tak nějak všeobecně jsem dělala spoustu věcí, které mám ráda a které mi byly odměnou za můj dnešní výkon. Výsledkem je nový mikrofon, díky kterému už můžu volat s vílou Amálkou (samozřejmě kde jinde bych ho koupila, než v Alze). Taky jsem si zařídila novou In-kartu a doteď žasnu, jak můžou být lidé z ČD příjemní, když chtějí. Cestou z jejich kanceláře jsem se zastavila v Neoluxoru pro mnou už dlouho obdivovanou knihu Jaroslava Rudiše Grandhotel. Konečně ji mám ve své knihovně!!


Jo a taky jsem si koupila novou barvu na sklo, nechala odpočinou své ruce a hlavě dala prostor k myšlenkám... Trocha kreativity nemůže přece nikdy uškodit, ne?

4 komentáře:

miriam řekl(a)...

:) tak ty nejen, že skvěle píšeš, strašně moc čteš, jsi krásná a máš dobrý nápady. ty ještě umíš nádherně malovat na sklo?? jdu se zahrabat:)

Maru řekl(a)...

aaaach, Miri, asi mi musíš psát častěji!:) po tvých komentářích se mé sebevědomí vznáší v oblacích... víc takových vzkazů a asi něco namaluju i pro tebe!;)

Maru řekl(a)...

jo a ještě něco: myslím, že ty se svými dovednostmi a přednostmi rozhodně nejsi někým, kdo by měl právo se zahrabávat.;)

miriam řekl(a)...

no pokud platí rovnice "častější komentáře = něco namalovaného od Maru", tak to potom DEAL!! :)

ps copak nemá každý právo se občas chtít zahrabat? :)