středa 19. ledna 2011

Propose

Ano. Ano! Ano!!!

Konečně je to tady: Derek požádal Meredith o ruku. A ta scéna byla do-ko-na-lá! Nemůžu se o ni prostě nepodělit. Už jen proto, že osoby ze Seatlle Grace Hospital mi za těch pár měsíců naprosto přirostly k srdci. Chytlo mě to ještě víc, než Dr. House. A pokud chcete "promrhat" několik dní (po sečtení) díváním se na životy, které se někdy někdy určitě žily, pak tento seriál vřele doporučuji. Pokud nejste zrovna ledoví jak psí čumák, budou se vás jejich příběhy dotýkat stejně silně jako mě.


3 komentáře:

máří řekl(a)...

Když jsem se na to dívala, někdy jsem měla pocit, že s nima žiju jejich život. Je to přesně ten typ seriálu (:

Maru řekl(a)...

víš, kolikrát já už jsem u toho brečela??? samozřejmě jsem se i smála, ale máš pravdu: málokterý seriál nebo film ve mně dokázal vyvolat tolik pocitů...

máří řekl(a)...

Já pořád trvám na tom, že má nej scéna je, když hrajou Chasing Cars a Izzie má ty pěkné šaty ...